Manifest al autenticitatii marca 7Up

Manifest al autenticitatii marca 7Up

"Originalitatea este un cuvant foarte greu de definit" (Mihnea), dar "persoanele si oamenii care isi urmaresc visul, care isi asculta, in primul si in primul rand, glasul inimii" (Maurice) sunt cei care definesc autenticul. "A face ceva diferit chiar nu e un lucru usor, este chiar o responsabilitate foarte mare" (Alexia) si "este nevoie de o doza de curaj" (Barna) "sa fii tu insuti" (Mihnea). Asa s-au completat creativii provocati de 7Up in discursul despre originalitate, despre ce inseamna sa-ti urmezi cu incredere pasiunea si sa depasesti obstacolele cu o atitudine relaxata.

Mihnea Ghildus, Maurice Munteanu, Alexia Talavutis si originalii, pe care acestia au ales sa-i sustina in campania 7Up Vintage, Ana Banica, Madalina Radulea si Barna Nemethi, au acceptat sa povesteasca liber despre alegerea lor de a fi altfel, de a indrazni sa faca lucrurile asa cum simt si sa nu se lase intimidati de norme sau conventii.

 

Mihnea Ghildus, designer de produs si fondat Dizainar, crede ca „originalitatea este un cuvant foarte greu de definit, dar, in acelasi timp foarte frumos. Sunt voci care spun ca totul s-a creat deja, ca nu mai exista nimic nou. Dar, tot ce s-a creat deja poate fi revazut si recreat prin propria perspectiva, de aceea cred ca cea mai importanta parte a originalitatii este sa fii tu insuti.”

 

 

Fashion editorul Maurice Munteanu apreciaza „persoanele si oamenii care isi urmaresc visul, care isi asculta, in primul si in primul rand, glasul inimii. Stiu ca suna poate prea poetic, dar eu chiar cred in treaba asta."

 

 

Artista Alexia Talavutis este de parere ca „a face ceva diferit chiar nu e un lucru usor, este chiar o responsabilitate foarte mare, iar important este sa crezi despre tine ca poti sa fii original pentru ca asta te ajuta mai departe in procesul creatiei.”

 

 

Iar, regizorul Barna Nemethi sustine ca „originalitatea este strans legata de ceea ce ne intereseaza. Si, de multe ori, oamenii cad in aceasta capcana de a-i interesa ceea ce este mainstream, iar atunci este nevoie de o doza de curaj ca sa-ti propui sa te intereseze lucrurile mai putin cunoscute.”

 

 

Ana Banica, creatoarea brandului Cai Verzi pe Pereti, si Madalina Radulea, figura din spatele Madeleine Artisan Jeweler, au ales sa-si spuna povestea cu aceeasi emotie cu care au si pornit in aventura antreprenoriatului creativ.

 

 

Toti sase si-au urmat neincetat pasiunea, reusind mereu sa ramana fideli propriilor vise, sustinand si incurajand, la randul lor, talentele aflate la inceput de drum care vor forma urmatoarea generatie de creativi. 7Up este bautura racoritoare care incurajazeaza oamenii sa-si pretuiasca si sa-si defineasca originalitatea dupa propriile reguli, fara a se teme sa o arate lumii intregi. In fond, puterea de a fi tu insuti e cel mai de pret dar al vointei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related