[Cu burta pe carte] Baietii de la Mullen Lowe invata de la colegi, de pe site-urile de specialitate sau pur si simplu de pe strada

[Cu burta pe carte] Baietii de la Mullen Lowe invata de la colegi, de pe site-urile de specialitate sau pur si simplu de pe strada

Publicitarii romani invata, in primul rand, in echipa. Sau asa credem noi, ajunsi la a doua pereche de creativi care raspund in tandem la seria noastra despre invataturile din industrie. Au fost fetele de la Jazz, acum urmeaza baietii de la Mullen Lowe: Andrei Munteanu (tricou maro) si Victor Oprisan (tricou negru), Group Creative Directors.

Andrei are o metoda pe cat de simpla, pe atat de complexa si pe cat de neaosa la exprimare, pe atat de universala: sa tina ochii deschisi si urechile ciulite. Victor il completeaza: "din work-ul oamenilor mai buni decat mine si din greseli. In ambele cazuri e destul material didactic".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related