[Influenceri printre noi] Cosmin Tudoran: Din pacate, totul e o reclama, iar publicitatea se mananca pe pita. Doar ca mai poti face si lucruri deosebite, inca

[Influenceri printre noi] Cosmin Tudoran: Din pacate, totul e o reclama, iar publicitatea se mananca pe pita. Doar ca mai poti face si lucruri deosebite, inca

Pe bucata cu influenceri, Cosmin Tudoran ne zice, si el, azi ca nu se considera infleuncer, ci entertainer. Crescut de scena, zice ca facea product placement-uri inca din anii 2000, cu Ca$$a Loco. Dintre toate, ii place mult sa creeze in zona de video. Ceva-ceva tot a ramas.

E sceptic vizavi de expresia "piata de influenceri" sau conceptul pe care l-ar putea desemna. A facut si-o gluma despre asta. Zice ca cel mai greu e sa gasesti un om cu adevarat potrivit pentru un produs, targetarea ne omoara, ca mult mai usor gasesti un om potrivit pentru un produs perisabil decat pentru unul high, ceea ce ne arata ca piata inca nu a crescut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related