Playtime Post, de-a joaca prin tainele editarii de film

Playtime Post, de-a joaca prin tainele editarii de film

Povestea nu e deloc originala, va avertizam. Veche de cand lumea. Doi prieteni din copilarie merg in paralel, in aceeasi directe, prin viata. La un moment dat, stelele se aliniaza si baietii o pun de-un business impreuna. Gasesc un nume jucaus, gen Playtime Post, si se apuca de film editing. Au experienta destula, lucrurile se aseaza rapid.

Unul a montat in ultima decada spoturi in advertising alaturi de regizori importanti si pentru branduri de tot felul - Toyota, Sony, Vodafone, Danone ca sa numim doar cateva. Celalalt si-a construit reputatia si experienta in scurt-metraje si lung-metraje. "In acvariu“, al lui Tudor Jurgiu si „Palmele“, regizat de George Chiper-Lillemark sunt doua dintre proiectele la care a contribuit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related