pastel vorbeste in limbajul IT-istilor in parteneriatul cu Société Générale European Business Services

pastel vorbeste in limbajul IT-istilor in parteneriatul cu Société Générale European Business Services

pastel, agentie ce ofera experiente de brand integrate, a inceput colaborarea cu Societe Generale European Business Services (SG EBS) odata cu startul campaniei de recrutare de specialisti, dezvoltata pentru grupul francez. In urma pitch-ului realizat de SG EBS, pentru a gasi cel mai bun mod de a vorbi cu specialistii in IT, dar si cu specialisti din finante si HR, propunerile agentiei pastel au raspuns cel mai bine cerintelor companiei, fiind alese pentru implementare.

Pornind de la o intelegere aprofundata a profilului specialistilor IT, in urma focus grupurilor cu acestia, conceptul pastel a avut la baza comunicarea beneficiilor oferite de SG EBS angajatilor sai, prezentate in moduri atractive pentru publicul tinta si prin canalele cu care acestia interactioneaza cel mai bine, printr-o campanie dezvoltata atat online cat si offline.

 

"Suntem foarte incantati sa avem un partener deschis la noi idei si abordari ca SG EBS si le multumim pentru increderea acordata in dezvoltarea propunerilor noastre. Pentru agentie a fost o adevarata provocare, fiind si primul client din portofoliu cu un target nefamiliar noua si care a presupus o cunoastere aprofundata, astfel incat campania propusa de noi sa transmita mesajul dorit in cel mai bun mod", a declarat Dana Nae Popa (Managing Director pastel).

 

In urma analizei profilului targetului, au fost evidentiate cateva obiceiuri: acestia prefera sa foloseasca mijloacele de transport in comun, mai exact metroul, nu le place sa petreaca timp in trafic, prefera un program de lucru flexibil si apreciaza dezvoltarea profesionala oferita de angajator, iar printre altele, multi dintre ei prefera muzica rock. Toate acestea au dus la crearea unor mesaje contextualizate si transmise exact in locurile de interes pentru ei: metrou, bus sheltere, panouri pozitionate strategic in zona Pipera, web site-uri urmarite de acestia.

 

Campania a comunicat targetat si online, in modul care le-ar atrage atentia si tinand cont chiar si de faptul ca majoritatea specialistilor IT au instalate adblocks. Background-ul le transmitea mesajul de recrutare SG EBS, iar campania putea fi vazuta si pe principalele site-uri de muzica rock.

Imaginile folosite in dezvoltarea campaniei au fost alese pentru a transmite cat mai usor beneficiile oferite angajatilor SG EBS. Printre acestea s-a numarat si imaginea fotografului roman, Alberto Grosescu incantat sa isi regaseasca fotografia la metrou, in campania SG EBS.

 

"Ne bucuram cand lucram cu o agentie care isi doreste sa ne cunoasca atat de bine si care prin propunerile ei ne arata intelegerea domeniului nostru de activitate si a oamenilor carora ne adresam. Unul dintre principiile dupa care ne ghidam in SG EBS este simetria de atentie clienti-angajati, acordam aceeasi atentie si importanta atat clientilor cat si angajatilor nostri si acest lucru ne face sa imbunatatim continuu mediul de lucru si de dezvoltare al angajatilor nostri. Ne dorim sa avem in echipa noastra cei mai buni specialisti in domeniile lor, de aceea, este important ca agentia sa ne fie un partener care sa ne ajute in dezvoltarea comunicarii potrivite", a declarat Roxana Patrascu (Communication and Public Relation Officer SG EBS).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 14 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related