Ardealul promovează mâncarea tradițională la conservă prin campania “Musai de avut în cămară”

Ardealul promovează mâncarea tradițională la conservă prin campania “Musai de avut în cămară”

Începând cu 10 noiembrie 2016, Ardealul, unul dintre cele mai cumpărate mărci de pate, cunoscut pentru fainoșag, comunică pentru prima oara, printr-o campanie dedicată, gama de conserve de mâncăruri tradiționale, “gătite ca acasă”, pe care e bine să le ai în cămară.

Campania de comunicare a pornit de la insight-ul că este util să ai o conservă Ardealul în cămară, pentru momente neprevăzute când fie rămâi cu frigiderul gol, fie ai poftă de o mâncare tradițională. Ne adresam acelor consumatori ce doresc ca foamea sau pofta lor să fie satisfăcută repede și nu peste o oră, cât durează o livrare acasă, sau chiar 6 ore cât durează să faci în casă o ciorbă de burtă.

Execuțiile campaniei dramatizează diversele situații când ți-ar prinde bine o conservă Ardealul cu fainoșag în cămară cu umorul specific brandului.

Prima execuție este spotul TV “Studenții”. 

Va urma o a doua execuție TV – “Delegația”, dar și declinări ale acestei idei pe radio, online, OOH.

"Prin această campanie noi ne-am propus să creăm un nou obicei de consum, unul plauzibil, pentru că oamenii țin în casă conserve de legume, pește, condimente, dar nu și de mâncare gătită. Credem că mâncarea gătită la conservă de la Ardealul este genul de produs care trebuie să ajungă pe lista de cumpărături de “mâncare de rezervă”, pentru că are un grad mare de utilitate, dar în același timp este o mâncare gustoasă.", a declarat Răzvan Mătășel (Partner&Strategy Director în cadrul Arsenoaiei & Mătășel).

 

De asemenea, vom provoca comunitatea IQads să contribuie la colecția de povești amuzante și să genereze motive creative pentru care e bine să ai în cămară o conservă Ardealul cu fainoșag.
În cadrul competitiei “Ardealul, mâncare cu fainoșag – Musai de avut în cămară”, creativii de pe IQads vor fi invitați să propună materiale foto sau video care să dramatizeze cu umor un motiv imaginat de ei. Propunerile vor fi jurizate de publicul larg, dar și de reprezentanți ai brandului, iar primii 3 clasați vor fi răsplătiți cu premii in valoare de 6000 ron.

 

"Ambiția noastră pentru prima campanie dedicată pe gama de conserve de mâncăruri tradiționale Ardealul a fost să avem nu doar o campanie de imagine, ci să încurajăm un obicei firesc pentru categorie. Ideea creativă - de generat motive variate și amuzante de avut Ardealul în cămară, e una foarte ofertantă. Intenția noastră prin concursul organizat prin intermediul IQads este să încurajăm toți creativii să contribuie cu motive personale cât mai amuzante pentru care e bine să ai Ardealul în cămară.", a declarat Gina Miu (Category Manager).

 

Echipele participante:

Arsenoaiei & Mătășel
Din echipa de proiect au făcut parte:
Răzvan Mătășel – Partner&Strategy Director,
Emilian Arsenoaiei – Partener&Creative Director,
Ioana Proca – Client Service Director.

Ardealul
Din echipa de proiect au făcut parte:
Andreea Toloacă - Marketing Director,
Gina Miu - Category Manager.

Ardealul face parte din portofoliul Orkla Foods România. Pe lângă cunoscutele conserve de pate cu fainoșag, din portofoliul Ardealul fac parte, începând cu 2016, conservele de mâncare gătită precum costița cu fasole, ciorba de burtă, ciorba de văcuța etc.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related