Emotional baggage purtat sub formă de genți

Emotional baggage purtat sub formă de genți

Gențile Ostra Berdo au pornit demult, dintr-o perioadă în care Wanda Hutira (Senior Art Director, FCB Bucharest) era copil si mergea cu parinții în vacanțe pe lângă Baia Mare, la un lac de acumulare aflat între doi munți (Ostra și Berdo). Tot în perioada aceea, părinții ei imprimau tricouri cu typography mare și le vindeau prin Fondul Plastic:

Problema era că era ilegal să scrie cuvinte în limbi străine ca să nu cumva să răspândească propagandă anti-comunistă. Cum probabil puțini ar fi cumpărat dacă făceau tricouri “aragaz” sau “țelină”, au căutat cuvinte mai atipice, dar care să nu fie într-o altă limbă. Ostra și Berdo erau pe harta avizată a regiunii și, deci, numai bune de pus pe tricou.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related