[Ce se-ntampla, Artule?] Viorel Holovaci (FCB Bucharest): Vorbim de Art 2.0 si despre dependenta de internet; sa vezi haos cand se ia curentul sau nu merge internetul

[Ce se-ntampla, Artule?] Viorel Holovaci (FCB Bucharest): Vorbim de Art 2.0 si despre dependenta de internet; sa vezi haos cand se ia curentul sau nu merge internetul

- Ce suntem noi?
- Art directori!
- Cu ce materiale lucram?
- Cu poze de pe Stock!

Si asta se intampla nu pentru ca agentia si clientul au dat tonul acestei directii, ci pentru ca era imposibil sa nu se-ntample odata cu descotorisirea instrumentelor traditionale ale craft-ului (aka digitalizarea). Si aici intra si timpul, dupa cum spune si Viorel Holovaci (Senior Art Director, FCB Bucharest):

Nu art direction-ul este punctul slab ci timpul, lipsa lui si, de ce nu, banii. Nu se mai aloca bani pentru print si mai ales pentru craft. Daca se poate face un print cu o poza de stock clientul e fericit, CS-ul fericit, art-ul sictirit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related