Stefan Bogdan Stanciu despre brandul Vexant: Aparent, cuvantul are o conotatie negativa. Dar in realitate, orice idee originala este o insulta pentru mediocritate

Stefan Bogdan Stanciu despre brandul Vexant: Aparent, cuvantul are o conotatie negativa. Dar in realitate, orice idee originala este o insulta pentru mediocritate

Dupa ce si-a terminat facultatile, una de Inginerie Energetica si alta de Psihologie, a contemplat putin la frumusetea vietii. Si a contemplat bine, caci dupa cateva luni si-a gasit jobul care sa-l tina implicat de vreo 7 ani. Ceva, inginer care monitorizeaza serviciile publice. Oricum voiam sa vorbim cu el despre Vexant, brandul de tricouri care promite sa insulte mediocritatea in creativitate; cel putin din nisa asta.

Autorul acestui plan malefic este Stefan Bogdan Stanciu, un tip pe care, dupa propriile spuse, il identificam in creatiile de pe fiecare tricou - pentru ca el este vexant. A inceput treaba asta acum 4 ani, cu un stencil, un pulverizator si inca ceva (e secret). Are prieteni care il ajuta cu sedintele foto si chiar si cu procesul de imprimare in sine. Acum povesteste cu mandrie despre colaborarile stranse de-a lungul timpului la sufertas, cu care isi hraneste zi de zi libertatea de exprimare. Airfield Festival, COMA, Omu Gnom, E.M.I.L., Vita de Vie s.a. Sa aflam ce si cum, chiar de la Stefan:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related