După 50 de ani, Heinz aprobă ideea lui Don Draper

După 50 de ani, Heinz aprobă ideea lui Don Draper

Dacă personajul ar fi existat în realitate, probabil că ar fi aprobat-o mai devreme. Dar așa, având în vedere că pitchul s-a întâmplat într-un trecut alternativ, reclama nu a întârziat prea mult. Poate doar cu câțiva ani, având în vedere că episodul cu prezentarea Heinz a fost difuzat în 2014.

Aici avem fragmentul din sezonul 6 în care Don Draper prezintă o campanie pentru executivii Heinz, în care propune ca produsul să nu fie prezentat deloc. Reclamele se vor concentra, în schimb, pe mâncarea care are nevoie de ketchup: cartofi prăjiți, hamburgeri, friptură. 

Chiar și în trecutul imaginar, ideea părea mult prea avangardistă pentru directorii de marketing. Unul dintre ei, ficțional, bineînțeles, i-a răspuns lui Draper că este o jumătate de reclamă.

În 2017, Heinz din realitate a considerat, însă, că ideea este extraordinară. Așa că au pus-o în aplicare într-o frumoasă cascadorie de PR și o campanie reală, care a încântat fanii Mad Men:

Un exemplu bun în care viața din publicitate imită arta. Provocarea pentru cei de la Heinz a fost chiar imitarea, până la cele mai mici detalii. Adică să refacă fotografiile din printuri, exact ca cele prezentate de Draper, în serial. 

Așa arată, deci, o reclamă făcută de personaje imaginare:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related