
Articole care fac referire la Mad Men

![[Creativitatea de zi cu zi] Roxana Burghină: Joaca este extrem de importantă pentru mințile și sufletele noastre](https://media.iqads.ro/2024/09/roxanaburghina-cover-410.jpg)
[Creativitatea de zi cu zi] Roxana Burghină: Joaca este extrem de importantă pentru mințile și sufletele noastre

Filip Gonzacenco: Creativitatea e o linie fină între rațional și irațional. Prea mult la dreapta sau prea mult la stânga și totul se gripează
![[Start in industrie] Andra Marinescu: Am avut mereu ambiția să mă întorc în țară. Mi se pare că ne plângem cu toții de România, dar nici nu facem ceva în sensul ăsta](https://media.iqads.ro/2023/10/img-5920-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Andra Marinescu: Am avut mereu ambiția să mă întorc în țară. Mi se pare că ne plângem cu toții de România, dar nici nu facem ceva în sensul ăsta

Teodora Migdalovici: Cand am intrat in domeniul asta era multa bucurie de a crea, o efervescenta delicioasa. Azi e multa anxietate. Industria trece printr-o schimbare de proportii si foarte putini sunt echipati pentru ce ne asteapta
![[Start in industrie] Petra Torsan: Într-o suprasaturare de imagini și îndemnuri răsuflate, fii tu cel uman](https://media.iqads.ro/2023/10/fotojet13-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Petra Torsan: Într-o suprasaturare de imagini și îndemnuri răsuflate, fii tu cel uman
![[Refresh creativ] Mihnea Gheorghiță: Mi-am propus să țin curiozitatea în priză ca să ajut o nouă generație de creativi să nu-și dorească să fie mai degrabă influenceri](https://media.iqads.ro/2023/07/mg-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Mihnea Gheorghiță: Mi-am propus să țin curiozitatea în priză ca să ajut o nouă generație de creativi să nu-și dorească să fie mai degrabă influenceri
![[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult](https://media.iqads.ro/2022/07/traianpanghe-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult
![[Veterani in publicitate] Simina Leotescu: Așa cum mulți adulți își pierd spiritul de copil și publicitatea adultă și-a pierdut spiritul ăsta de copil dezinhibat, care nu se ia atât de mult în serios](https://media.iqads.ro/2022/07/foto-2-simina-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Simina Leotescu: Așa cum mulți adulți își pierd spiritul de copil și publicitatea adultă și-a pierdut spiritul ăsta de copil dezinhibat, care nu se ia atât de mult în serios
![[Account Life] Andreea Abel: Cred că am depășit momentul Mad Men în care accounții erau cu listuța de to do și remindere :)](https://media.iqads.ro/2022/06/andreea-abel-account-director-ogilvy-romania-cover-410.jpg)
[Account Life] Andreea Abel: Cred că am depășit momentul Mad Men în care accounții erau cu listuța de to do și remindere :)

Mihai Gongu, jurat D&AD Awards: O idee puternică se poate manifesta într-o mie de feluri. De la un tweet, la o colecție de NFT-uri. De la un gest, la un nou produs sau un film demn de Palme d’Or
![[Marcom 2022] Roxana Dragomir: Trendul video marketingului va fi începutul unei mișcări mai consistente de “amalgamare” a creativității cu data, tehnologia și digitalul](https://media.iqads.ro/2022/01/foto-rd1-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Roxana Dragomir: Trendul video marketingului va fi începutul unei mișcări mai consistente de “amalgamare” a creativității cu data, tehnologia și digitalul
![[2020. Ghid de supravietuire] Irinel Ionescu: Pentru mine a fost urat ca dupa ce a trecut lockdown-ul si a venit vremea frumoasa, mi-am rupt si celalalt picior](https://media.iqads.ro/2020/12/irinel-ionescu-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Irinel Ionescu: Pentru mine a fost urat ca dupa ce a trecut lockdown-ul si a venit vremea frumoasa, mi-am rupt si celalalt picior

Stefan Hobjila, MTH Digital: Estetică și rată de click mare - 4 principii smart pentru vizualuri care aduc rezultate în digital marketing

Charlie Hiscocks: Am început să lucrez în industrie în anii 1980, când eficiența nu era în toate cazurile cuvântul cheie, ci obținerea succesului

Charlie Hiscocks: The array of media and techniques has grown dramatically and the role that advertising has at the center of popular culture has become more fragmented
![[Start in creatie] Adriana Paulică: Ne dorim atât de mult validare și recunoaștere, că ne îndepărtăm de scopul meseriei noastre](https://media.iqads.ro/2020/07/79251244-2696026407123671-1038674326561226752-n-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Adriana Paulică: Ne dorim atât de mult validare și recunoaștere, că ne îndepărtăm de scopul meseriei noastre
![[SoMe 2020] Irina Serbulea: Se comunică foarte grijuliu în social media. E mai simplu și mai eficient ca niciodată să taxezi gafele brandurilor](https://media.iqads.ro/2020/07/index1-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Irina Serbulea: Se comunică foarte grijuliu în social media. E mai simplu și mai eficient ca niciodată să taxezi gafele brandurilor
![[Start în creație] Cosmin Voicu si Laura Catea: Creativitatea se învață, e un exercițiu. Scrii până iese bine, bagi idei până ies bine](https://media.iqads.ro/2020/05/2c7cuodn-cover-410.jpg)
[Start în creație] Cosmin Voicu si Laura Catea: Creativitatea se învață, e un exercițiu. Scrii până iese bine, bagi idei până ies bine

Teodora Migdalovici, despre #TalentBet: Antreprenorii si clientii au nevoie de abordari mai putin previzibile
![[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag](https://media.iqads.ro/2020/04/silvana-miruna-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag
![[Noul context] Irinel Ionescu: Companiile vor intelege ca “play safe” este “play dead” in unele industrii](https://media.iqads.ro/2020/04/irinel-ionescu-cover-410.jpg)
[Noul context] Irinel Ionescu: Companiile vor intelege ca “play safe” este “play dead” in unele industrii
![[Start in creatie] Bogdan Obreja: Îmi imaginam că o să fie totul ca în Mad Men. Totul este mult mai responsabil și mai structurat decât acel romantism](https://media.iqads.ro/2020/04/bogdan-2-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Bogdan Obreja: Îmi imaginam că o să fie totul ca în Mad Men. Totul este mult mai responsabil și mai structurat decât acel romantism
![[Pași repezi spre industrie] Mirela Grinzeanu: Mulți absolvenți se îndreaptă spre publicitate cu așteptări desprinse din Mad Men și nu din realitate](https://media.iqads.ro/2019/06/img-20190210-wa0073-cover-410.jpg)
[Pași repezi spre industrie] Mirela Grinzeanu: Mulți absolvenți se îndreaptă spre publicitate cu așteptări desprinse din Mad Men și nu din realitate
![[Adland prin vecini] Gábor Havasi și Marina Niks (McCann Budapesta): Avem ruși, un brazilian, un francez, un persan și americani. Ne lipsesc românii](https://media.iqads.ro/2018/10/marina-gabor1-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Gábor Havasi și Marina Niks (McCann Budapesta): Avem ruși, un brazilian, un francez, un persan și americani. Ne lipsesc românii
![[Adland neighbours] Gábor Havasi and Marina Niks (McCann Budapest): We have Russian, Brazilian, French, Persian and American colleagues. All we're missing are Romanians](https://media.iqads.ro/2018/10/marina-gabor-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Gábor Havasi and Marina Niks (McCann Budapest): We have Russian, Brazilian, French, Persian and American colleagues. All we're missing are Romanians
![[Noii publicitari] Primul interviu aproape că a făcut-o pe Andreea Siran (Outbox) să renunțe la publicitate](https://media.iqads.ro/2018/08/andreea-siran-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Primul interviu aproape că a făcut-o pe Andreea Siran (Outbox) să renunțe la publicitate
![[Noii publicitari] Andreea Popa (Pandorra): Multi juniori vor sa inceapa in creatie sau strategie; putini se gandesc la un job de account, desi ar fi, poate, cel mai bun punct de start](https://media.iqads.ro/2018/07/img-9073-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Andreea Popa (Pandorra): Multi juniori vor sa inceapa in creatie sau strategie; putini se gandesc la un job de account, desi ar fi, poate, cel mai bun punct de start
![[Noii publicitari] Anca Pătru (GAV): Deși la 19 ani mi se cereau 20 de experiență, la cele mai multe interviuri am dat de oameni cu mintea deschisă](https://media.iqads.ro/2018/06/anca-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Anca Pătru (GAV): Deși la 19 ani mi se cereau 20 de experiență, la cele mai multe interviuri am dat de oameni cu mintea deschisă
![[FIBRA#2 Jury] Casey Rand (Droga5): Hopefully we'll all come away feeling inspired and have a fire lit under our asses to do better work. That's the main value in award shows](https://media.iqads.ro/2017/09/caseyrand-headshot-cover-410.jpg)
[FIBRA#2 Jury] Casey Rand (Droga5): Hopefully we'll all come away feeling inspired and have a fire lit under our asses to do better work. That's the main value in award shows
![[Juratii FIBRA #2] Casey Rand (Droga5): Sper ca vom pleca cu totii mai inspirati, urniti sa facem ad-uri mai bune. Asta e sensul festivalurilor de creatie](https://media.iqads.ro/2017/09/caseyrand-headshot-cover-410.jpg)
[Juratii FIBRA #2] Casey Rand (Droga5): Sper ca vom pleca cu totii mai inspirati, urniti sa facem ad-uri mai bune. Asta e sensul festivalurilor de creatie
![[Scoala ADC*RO - Promotia 2016] Cristina Cazacu, 25 de ani, aproape avocat si art director cu acte-n regula](https://media.iqads.ro/2016/07/cristina-cazacu-cover-410.jpg)
[Scoala ADC*RO - Promotia 2016] Cristina Cazacu, 25 de ani, aproape avocat si art director cu acte-n regula
![[Tinerii din agentii - Next Advertising] Doua interviuri si o bere mai tarziu, Andreea Cioboata obtinuse internship-ul. S-a intors apoi la mare](https://media.iqads.ro/2014/11/andreea-cover-410.jpg)
[Tinerii din agentii - Next Advertising] Doua interviuri si o bere mai tarziu, Andreea Cioboata obtinuse internship-ul. S-a intors apoi la mare
![[Tinerii din agentii - Lowe & Partners] Raluca Popa: Publicitatea m-a cucerit din momentul in care am inceput sa lucrez. Inainte eram cumva "ad-blind"](https://media.iqads.ro/2014/10/raluca-popa-copywriter-lowe-partners-2-cover-410.jpg)
[Tinerii din agentii - Lowe & Partners] Raluca Popa: Publicitatea m-a cucerit din momentul in care am inceput sa lucrez. Inainte eram cumva "ad-blind"
![[Tinerii din agentii - SENIORHYPER] Andrei Constantinescu: Am intarziat la o intalnire cu clientul pentru ca nu mi se uscase parul si trebuia sa fiu prezentabil](https://media.iqads.ro/2014/10/andrei-constantinescu-account-executive-seniorhyper-cover-410.jpg)