Ghidul de cautare a fericirii a unui publicitar mizantrop

Ghidul de cautare a fericirii a unui publicitar mizantrop

Pentru cei care nu au vazut Happyish, nu e niciun bai. Serialul s-a anulat deja, dupa primul sezon. Probabil nu erau suficient de multi cinici pe lumea aceasta cat sa ii sustina supravietuirea.

Sau poate ca “Fuck Mad Men”, propozitia cu care debuteaza primul episod, spune multe despre ce vor oamenii: Varianta glam a unei industrii depresive.

Da, si Don Draper bea si isi cauta eul, dar publicitatea era locul in care isi gasea mereu identitatea, pana la finalul apoteotic in care lumea intreaga are nevoie de o Coca-Cola. Dupa 7 sezoane, o panoplie de Emmy-uri, critici in delir si mii de tineri pe care i-a impins inspre publicitate, Mad Men s-a incheiat. Si lumea a fost in doliu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related