Anathomia unei agentii de generatie noua

Anathomia unei agentii de generatie noua

De cati oameni ai nevoie ca sa infiintezi o agentie? Deloc multi, ne tot spun noile structuri din publicitate, contenderele modelului clasic de agentie; mai fluide, mai dinamice si mai eficiente, asa se spune. Nucleul unei agentii "de generatie noua" nu trebuie, deci, sa fie mare; dar solid, inchegat si fara goluri? Asta, da. 

Daca transformam ce-am zis intr-un barem de corectura, Anathomia ar lua punctaj maxim.

Cum spuneam, nucleu mic. Doi fondatori, un om de media si un om de project management care au cooptat un creativ. Dar solid: peste 20 de ani experienta in media si, respectiv project management. Agentii bifate: McCann, Odyssey, Leo Burnett, Tempo, D'Arcy si altele. Flexibilitate? Da, lucreaza cu o sumedenie de profesionisti in functie de nevoile proiectului - de la Alin Tamasan si Ana Tautu la Eugen Erhan sau Paula Rusu - pentru clienti cum ar fi eMAG, Blue Air, Secom, Skin sau Silkdom.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related