Ce a fost mai frumos in publicitate in 2014. Adrian Preda, despre ce stie Dumnezeu

Ce a fost mai frumos in publicitate in 2014. Adrian Preda, despre ce stie Dumnezeu

Adrian Preda, director de creatie la Friends\TBWA, are nevoie de o palarie cand face topul cu ce i-a placut cel mai mult anul acesta in publicitate. Si ridica fedora, ca sa zicem asa, in fata colegilor sai din agentie, cu care a lucrat la un produs unic, si in fata celor din industrie, care au facut campanii faine, cum a fost cea cu "Vino la vot!".

Ce stie Dumnezeu? Stie ca BBC Music iti face ziua mai buna cu o campanie tare simpatica.

Au fost multe proiecte anul asta la care m-am bucurat sa lucrez, insa unul dintre ele imi este foarte, foarte drag: campania Superscrieri. Fedora tipping catre Pocs (Roxana Cozaru) si Tibi (Coman), pentru o campanie frumoasa la un produs unic si de calitate: singurul concurs din Romania care premiaza cele mai bune non-fictiuni ale anului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related