The Temple semnează nouă imagine a brandului Trend

The Temple semnează nouă imagine a brandului Trend

The Temple semneaza relansarea brandului Trend printr-o noua platforma creativa, strategie de digital si eveniment de lansare, marcand prima expresie completa, de la strategie la executie, a conceptului agentiei: Human Marketing. Colaborarea dintre agentie si client a inceput in vara anului trecut, cand in urma unui pitch The Temple a fost selectata sa dezvolte noua platforma creativa si manifestarea acesteia online si off-line.

"Evolution Journey" este noua platforma creativa care vine sa repozitioneze rolul companiei de training si consultanta dintr-unul de specialist care directioneaza, intr-unul de partener care este alaturi de clientii sai in lungul proces de evolutie. Modelul de invatare al companiei bazat pe experiente memorabile s-a potrivit perfect cu filosofia The Temple, de a crea conexiuni emotionale intre branduri si oameni prin experiente de brand care ofera valoare adaugata produselor, tinand ochii pe rezultate in business si KPI-uri de brand. 

"Pentru noi Trend Consult a intarit importanta conexiunii umane in toate actiunile de marketing. De-a lungul intregului proces am inteles exact cum sa traducem realitatile companiei intr-un concept puternic, “Evolution Journey”, declinat ulterior in: identitate vizuala, brand book, strategie de digital, website, video content si eveniment de lansare dezvoltat ca o serie de experiente puternice menite sa provoace partenerii Trend sa isi inceapa propriul "Evolution Journey”. Suntem bucurosi ca am lucrat alaturi de o echipa formidabila care prin rolul sau profesional aduce schimbari corecte in vietile oamenilor", marturiseste Andrei Lascut (Head of Strategy & Managing Partner The Temple).

 

"Colaborarea cu echipa The Temple a fost pentru noi o experienta extraordinara de invatare. Deoarece credem ca excelenta in executia unei strategii se bazeaza pe colaborare, am fost dispusi sa preluam ideile lui Andrei si ale echipei lui, chiar daca la inceput ni se pareau prea futuriste, insa acum suntem foarte bucurosi ca am avut acest curaj. Increderea s-a construit in timp deoarece am reusit sa comunicam din ce in ce mai bine, iar disponibilitatea agentiei a facut ca ceea ce am agreat sa fie livrat la timp si la inaltimea asteptarilor. Chiar acum avem in discutie cu ei si alte idei creative pe care le vom transforma in proiecte in cel mai scurt timp si suntem convinsi ca si de data asta va functiona, imaginea Trend va fi autentica si indrazneata, asa cum clientii si fanii s-au obisnuit sa ne perceapa." spune Marius Decuseara-Brandenburg (Managing Partner Trend Consult).

 

 

Website-ul trendconsult.eu a fost creat sa transmita noua platforma creativa printr-o calatorie digitala prin mindset-ul companiei, iar mai departe planul de digital content in Social Media a fost creat pentru a experimenta ce inseamna sa inveti si sa te dezvolti prin experiente memorabile, nu prin teorii cochete pentru preaching, dar nu si pentru practicing. 

Alaturi de The Temple in echipa de proiect au mai fost: Adrian Florea, Alina Brandenburg, Marius Decuseara-Brandenburg si Andrei Ristea din echipa Trend, Mihai Bonca consultant strategie si Andreea Nedelea freelancer BTL.

 

Trend Consult s-a imbunatatit si a evoluat constant in cei 17 ani de cand se afla pe piata romaneasca, iar materializarea repozitionarii se va intampla concomitent cu planul de expansiune internationala a businessului care se apropie de o cifra de afaceri de 2 milioane de euro. Printr-o echipa crescanda care numara acum peste 40 de experti, Trend ofera cele mai bune metode pentru a declansa schimbari relevante prin care indivizii si organizatiile sa-si optimizeze actiunile intr-un mediu cu o evolutie accelerata.

Human Marketing este conceptul cu care The Temple s-a lansat in 2015, concept care isi propune sa creeze relatii puternice intre branduri si targetul lor prin experiente digitale. De la strategie la executie, am dezvoltat framework-uri puternice menite sa construiasca legaturi emotionale real time prin povesti de impact si experiente engaging.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related