[Emigrati in digital] Claudiu Jojatu (Friends\TBWA): Optimistul vede 1. Pesimistul vede 0. In final tot ca-n Matrix o ardem in fiecare zi

[Emigrati in digital] Claudiu Jojatu (Friends\TBWA): Optimistul vede 1. Pesimistul vede 0. In final tot ca-n Matrix o ardem in fiecare zi

Digitalul. Este acest cuvant mare, a carui umbra acopera tot. Asa ca am mers precaut in cautarea celor care ii descurca sensurile in publicitate. Ce inseamna, de fapt, creatia si strategia in digital? Cum suna briefurile, care este circuitul ideilor ATL-digital, cum s-au format oamenii in acest domeniu si care au fost adaptarile necesare? Cat de mult seamana lumea digitala de acum 10 ani cu cea de acum? Si, mai ales, nu a devenit digitalul tot ATL?

Incepem cu Claudiu Jojatu, acest Very Tall Digital Director Friends\TBWA. Claudiu s-a indragostit acum 10 ani si nu e de acord cu oamenii de stiinta care spun ca dragostea dureaza doar 3 ani. A inceput cu new business, a trecut prin organisational development, s-a intors in vanzari, in pozitia de sales manager pe divizia de digital loyalty a Gazetei Sporturilor, s-a aruncat cu Mach 3 speed in antreprenoriat si consultanta de business pentru startup-uri digitale, a tinut sus steagul inovatiei din pozitia de Chief Innovation Officer @Grapefruit, iar acum conduce linia de business digital a Friends\TBWA.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related