Experience Bucharest, dincolo de Casa Poporului

Experience Bucharest, dincolo de Casa Poporului

Tudor Maxim este antreprenorul din spatele unei agentii de publicitate (Elevate), a unei pensiuni cu specific (Dor de Bucovina) si din spatele unui lant de locatii - hostel, hub si bar in mai multe variante (Pura Vida). Este cunoscator de media si marketing si iubitor de calatorii. Dar nu calatorii doar de placere, ci cu scopuri serioase. Cum ar fi promovarea turismului romanesc, pe care a luat-o in serios in decembrie anul trecut.

Totul a inceput cu un eveniment pe facebook creat impreuna cu doi prieteni, prin care erau invitati oameni dornici sa se implice. Doua zile mai tarziu, 35 de specialisti in turism si marketing le bateau la usa. Dupa alte 7 zile, si mai multi. S-a facut brainstorming, s-au setat toate detaliile si s-au facut echipele - in jur de 148 de oameni. Alte 5 luni mai tarziu lucrurile s-au concretizat si-au primit un nume: Experience Bucharest.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related