Despre oameni, ursi si conturi fake

Despre oameni, ursi si conturi fake

Campania celor de la Publicis Romania pentru Automobil Clubul Roman - "Mr. Bear Driver" a strans, cel mai recent, 7 shortlisturi la editia 2017 a festivalului Cannes Lions, cum va ziceam aici. Noutatea e ca, in timp ce campania aparea pe shortlisturi, am primit mesajul de mai jos. Aceiasi "amici"  ai creativilor care ne scriau si anul trecut au iesit din hibernare in perioada festivalurilor cu stiri senzationale despre idei similare despre care, spun ei, ca sunt copiate.

Editia 2017 are inclusa si o adresa de mail fakeuita, nu anonima:

Case-ul celor din Malaezia e publicat pe 9 mai 2016, in timp ce primele semne ale campaniei ACR - "Plimba Ursul"/ "Mr. Bear Driver" au aparut in aceeasi luna. Contactat, Jorg Riommi (CCO, Publicis Romania), protagonistul e-mailului de mai sus si jurat la Cannes Lions in acest an, precizeaza ca ideea a fost propusa in august 2015 si aprobata in noiembrie 2015, in cadrul unui pitch organizat de Federatia Internationala a Automobilului (FIA), de care apartine Automobil Clubul Roman.

Declaratia completa facuta de Jorg Riommi, imediat mai jos: 

"Anul asta la Cannes au fost peste 40.000 de entry-uri din toata lumea. Asta se intampla anual. Nu am aroganta de a crede ca stiu toate proiectele care se fac in lume, nici macar pe cele care sunt castigatoare.

Fac tot ce pot si, cu toata sinceritatea, as spune ca ma caracterizeaza un puternic simt deontologic.

Proiectul nostru FIA a inceput in august 2015 cand am inscris ideile la pitchulpentru grantul global FIA. Ideea noastra a fost aprobata in luna noiembrie 2015 si am inceput productia foarte curand dupa aceea. Nu dupa ce stiam despre ideea asta sau alte idei similare.

Nu sunt sigur de ce ati vrea sa acordati spatiu unor hateri si sa scrieti despre un comportament atat de urat; dar, hei, e decizia voastra.

Cred ca un juriu de la Cannes stie cel mai bine, deci daca proiectul nostru e shortlistat sau chiar premiat intr-una sau mai multe categorii cu jurii diferite, inseamna ca oamenii asa au considerat. Si cred ca multi dintre juratii acestia sunt cu MULT mai calificati sa se pronunte decat un anonim local frustrat". 

Mai departe, nu prea e nimic de spus. Idei bune care apar pe parti diferite ale globului o sa mai fie, copiile vor mai incerca sa apara si ele, probabil, desi intrebarea de 100 de puncte e "cine ar crede ca e o idee buna sa copieze idei in 2017?".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related