[La cald, de la Cannes] Mihai Fetcu (Geometry Global): Cannes este o combinatie de visuri mari si papuci Havaianas

[La cald, de la Cannes] Mihai Fetcu (Geometry Global): Cannes este o combinatie de visuri mari si papuci Havaianas

Totul pare usor cand esti la Cannes, spune Mihai Fetcu, Creative Director at Geometry Global Bucharest, jurat in 2016 in cadrul categoriei Promo & Activation. Esti toata ziua printre cei care te-au dat pe spate cu campanii celebre sau alte lucruri, iar cand auzi "the story behind" iti dai seama ca poti si tu. 

In ceea ce priveste controversele, Mihai crede ca cei care vaneaza campaniile bune cu argumente de tipul "am vazut ceva similar" nu sunt tocmai viitorul industriei. Dar sa vedem in continuare cum e atmosfera in papuci, ce e nou, ce l-a surprins anul acesta.

 

[Galele de premiere se transmit live pe contul de Periscope al festivalului in fiecare seara, iar pe YouTube gasiti si inregistrari sau live-uri din cadrul conferintelor de la Cannes Lions.]

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related