Corina Manole, publicitar cu competente in somnologie

Corina Manole, publicitar cu competente in somnologie

Tentative au tot fost. Sa lasi publicitatea in urma, macar pentru o vreme, si sa te intorci mai puternic si mai implinit, gata sa rupi briefurile in doua. Dar exista viata dupa publicitate? Sau, cum ar spune unii parinti publicitari care ne raspund noua la intrebari, exista somn dupa bebe? 

Prin 2011, cand am vorbit ultima oara cu ea, Corina Manole era Creative Director la Godmother. Evenimentele facute pentru Google Romania si oamenii misto cu care a lucrat i-au "definit profilul de publicitar".  A mutat profesional apoi, trecand mai intai pe la Geometry Global, iar apoi, la MediaPro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

Agentie de publicitate cu o experienta de 22 de ani, specializata in furnizarea de servicii de tip BTL si digital, orientati permanent catre solutii si cu peste 1000 de evenimente implementate. Credem in engagement,... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related