[La cald, de la Cannes] Simina Zidaru si Alina Nechita (MullenLowe): Concluzia de pana acum este ca e cel mai bun moment sa fii femeie in publicitate

[La cald, de la Cannes] Simina Zidaru si Alina Nechita (MullenLowe): Concluzia de pana acum este ca e cel mai bun moment sa fii femeie in publicitate

A fost al doilea an de Cannes pentru Simina Zidaru, copywriter, si Alina Nechita, art director MullenLowe. In 2016, au petrecut la scoala de storytelling. Anul acesta, au incercat sa tina pasul cu prezentarile de la palat. O alta concluzie importanta, in afara de cea din titlu, ar fi aceasta: consumatorii nu mai au loc in ppt-uri. Caci suntem vanzatori sau entertaineri?

Despre NASA, Gandalf, antiputin, craft, tehnologie si diversitate, in jurnalul de la Cannes de mai jos:

 

E a doua oara cand suntem aici. Ultima data, acum 3 ani, am venit in Young Lions competition. Daca in 2013 90% din timp eram la scoala de storytelling, acum suntem 90% din timp in palat. Sunt atat de multe talkuri si atat de multi oameni pe care vrem sa-i vedem ca abia mai facem altceva.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related