[Ură în vremea bulelor] Liviu Țurcanu: Ar trebui ca brandurile să dea jos mănușile și să combată pe bune intoleranța

[Ură în vremea bulelor] Liviu Țurcanu: Ar trebui ca brandurile să dea jos mănușile și să combată pe bune intoleranța

Ne strâng bulele și, parcă, mai facem un pas, mai zicem un cuvânt, am vrea să ieșim din ele, dar cu fiecare astfel de ieșire revenim cu groază în spațiul nostru sigur și închidem bine ferestrele. Am mai vorbit noi de ură. Ne întoarcem la ea. Și încercăm să apucăm de undeva acest nou val de intoleranță și discriminare care pare că devine din ce în ce mai puternic. Între noi, i-am spus Noul Tradiționalism. Sau Conservatorism extrem. Nu este foarte corect sau exact, așa că îi lăsăm pe cei care ne răspund să dea un nume. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related