[Ura in vremea bulelor] Radu Pilat: Cred ca termenul cel mai corect este “imbecilism”. Obtuzism, ochelaridecalism :)

[Ura in vremea bulelor] Radu Pilat: Cred ca termenul cel mai corect este “imbecilism”. Obtuzism, ochelaridecalism :)

Radu Pilat, Managing Partner Heist Industries, tocmai si-a aruncat bula in aer: a renuntat la social media. Era prea mult, crede el.

"Facebook si chiar si Instagram au iesit din nisa. Sunt noile stiri de la ora 5. Au devenit terenuri de bataie. Bulele s-au spart si haosul domina", spune Radu.

Ce rol are publicitatea pe campul acestor batalii? Brandul nu e factor de decizie, nu are si nu trebuie sa aiba putere politica, crede el. Dar se poate implica activ in sustinerea unor cauze. Si, pe masura ce publicitatea devine tot mai embedded in tsunami-ul de content generat online, e tot mai greu sa spunem unde e de bun augur sa apara si unde nu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Related