#ViatadeAgentie @ Oxygen

#ViatadeAgentie @ Oxygen

Oxygen, agenția de comunicare integrată prezentă de peste 9 ani pe piață, lansează un proiect video intitulat #ViatadeAgentie. Conținutul pornește de la insight-uri din industrie și tratează cu umor situații pe care le întâmpină oamenii din agenții. Prima serie a proiectului poate fi urmărită pe canalul de YouTube al Oxygen.

După #DEXDeAgentie, proiect care traduce cu haz mici sintagme și ticuri verbale din industrie, #ViatadeAgentie este al doilea proiect Oxygen care aduce în prim plan oamenii din echipă, personalitatea și ideile lor. Prima serie cuprinde șapte episoade – unul de prezentare și șase pe teme variate – community management, creativitate, calitate vs. cantitate, munca de echipă, prânzul în echipă și moartea PR-ului tradițional.

Ideea proiectului

Tereza Tranakas, Managing Partner: "Mi-am dorit să încurajez oamenii din echipă să-și exprime personalitatea și creativitatea într-un proiect al lor. Ne-am întâlnit, am discutat și am hotărât să facem un vlog. Nu ne-a ieșit, așa că am filmat o serie de șapte episoade despre #ViatadeAgentie. Rezultatul este un proiect frumos de echipă care vorbește despre subiecte de care suntem pasionați și despre noi, cu umorul care ne caracterizează".

Subiectele episoadelor

Ramona Raicu, Account Director: "Cât mai democratic: ne-am adunat într-o sală și am discutat despre cele mai arzătoare subiecte din agenții. Așa a luat naștere episodul “Ce mâncăm azi” (după o întâlnire la mijlocul zilei). Subiectele au venit foarte natural, inspirate din munca noastră zilnică, situațiile cu care ne confruntăm și lucrurile pe care am dori să le schimbăm sau îmbunătățim. De exemplu, în episodul cu numele creativitate, vorbim despre cum o scoatem la capăt în perioade aglomerate (adică aproape în fiecare zi :)".

Seria: pentru cine?

Teodora Țeican, Social Media Coordinator: "În primul rând, pentru noi. Poate sună puțin egoist, dar simțeam nevoia de un proiect despre noi, după atât de multe proiecte despre branduri. Apoi, în episoade vorbim despre #ViatadeAgentie și cred că mulți oameni care lucrează în comunicare se vor regăsi în situațiile prezentate".

Specificul episoadelor

Adriana Necula, Creative Director: "Deși nu ne-am propus neapărat asta, mai toate episoadele au ieșit comedii. Ne-am lăsat să fim noi, cum facem în fiecare zi aici, în agenție".   

Dublele și orele de filmare

Răzvan Roșu, Video Department Manager: "Cam patru ore de filmare pentru fiecare episod – două ore să ne potolim din râs și două de filmare propriu-zisă".

În sezonul al doilea

Bogdan Epure, Social Media Strategist: "În ultimul episod suntem martori la moartea PR-ului tradițional. Spoiler alert: în sezonul doi urmează o răsturnare de situație a la GOT".

Echipa de producție este formată din Ramona Raicu, Adriana Necula, Bogdan Epure, Teodora Țeican și Răzvan Roșu, alături de restul echipei, care a contribuit cu idei și a participat la filmarea episoadelor.

Pe lângă #ViatadeAgentie și #DEXDeAgentie, Oxygen aduce în față echipa și ideile sale prin conținut postat pe pagina de Facebook a agenției .

Portofoliul agenției cuprinde clienți precum Heineken, Olympus, Betano, Banca Transilvania, Volvo, World Class, Nestlé Fitness, Huawei, Garanti Bank, Fratelli, Grand Cinema & More, Manpower, TotalSoft, Asirom, Bucegi, H&M și alții.



Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related