Zanele, salamul, agentia si clientul. Si umorul, si absurdul, si dragonii, si aurorele boreale

Zanele, salamul, agentia si clientul. Si umorul, si absurdul, si dragonii, si aurorele boreale

Cum se impaca umorul cu o categorie destul de conventionala, cum ar fi mezelurile? Dar cand umorul o ia inspre o alta categorie, aceea a absurdului, in timp ce continua sa vanda salam si crenvursti? Pai se impaca destul de bine, zic cei de la Meda. Catalina Balan, Account Director Propaganda, si Mihai Dinculescu, Director de Marketing Meda, povestesc despre culisele campaniilor Meda. Si aflam astfel ca la primele discutii dintre agentie si client s-a facut si o degustare campeneasca in sala de meeting, unde s-a mancat, bineinteles, salam.

Cei doi ne arata cum a cotit-o salamul inspre alte galaxii si de ce era atmosfera pe segmentul acesta destul de apasatoare, cand au inceput. Avem si o marturisire sincera din partea clientului: da, au existat cazuri in care a temperat creativitatea agentiei. Unele lucruri sunt sacre si pentru romani, si pentru salam.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related