Umbrela și Craft Interactive - Motion Design study pentru Radio România Cultural

Umbrela și Craft Interactive - Motion Design study pentru Radio România Cultural

În 2016 

Craft Interactive refăcea identitatea online Radio Romania Cultural, un proiect complex pentru nevoia de optimizare a proceselor de publicare a conținutului original produs de redactorii radioului, anticipând creșterea consumului de internet pe dispozitivele mobile, care azi atinge cote de 60% la nivel global.

 

După un an

Agenția măsura evoluția traficului online, paralel cu anunțul oficial făcut de grupul Radio Romania, care spunea că și în 2017 rămâne leader de piață în audiențe radio la nivel național.

 

În ultimele 12 luni

Site-ul a primit online peste 721.000 de vizite, făcute de aprox. 400.000 de vizitatori, care au vizionat peste 1.166.000 afișări de pagini, Bucureștiul fiind orașul care a generat cele mai multe accesări, urmat de Cluj, Timișoara, Iași și Brașov. Demograficul traficului online e format în mare parte din oameni cu vârste între 25 și 55 de ani, iar 55% din vizitatori sunt bărbați. Dupa secțiunea programului Radio-ului, zonele cu interes cel mai mare accesate online de români au fost Teatru & Film, Muzică & Dans și Literatură.

 

Pentru a consolida parteneriatul cu Umbrela

Craft Interactive a ales să-și împacheteze case study-ul prin motion design, astfel atribuindu-i o formă mai spectaculoasă și care se pliază pe trendurile mondiale actuale. Această soluție smart pentru studiu de caz - rezumat video, realizat cu brio de Umbrela Studio - a crescut vizibilitatea online, obținând în prima săptămână aproape 10.000 de vizualizări în Social Media. Iar asta pentru că Umbrela Studio a povestit despre reușitele agenției Craft succint, dar elocvent și deloc plictisitor.

Mai mult decât atât, ți-ai dori să vezi case study-ul a doua oară, ceea ce demonstrează că motion design-ul este un instrument new media de comunicare extrem de eficient, chiar și în condițiile în care pe piața din România nu există comunicare de brand în masă prin motion design.

Colaborarea dintre echipa de la București (Craft Interactive) și Umbrela Studio (Chișinău) e cu atât mai prețioasă, cu cât cei de la Umbrela au reușit, deja, să transforme piața de comunicare din Republica Moldova, preponderent în animații, iar acum caută să implementeze asta și în România, oferind instrumente de comunicare care ar putea crește impactul pe care-l au companiile în mediul online, demonstrat prin intermediul acestui case study. 

Urcând pe trendul actual al accelerării prezenței clipurilor video publicate online și în urma testării acestui material în diferite mixuri de digital, agentia Craft Interactive plănuiește să folosească în 2018 ‘on mandatory’ clipuri video în toate etapele campaniilor digitale pe care le gestionează pentru clienții din portofoliu, dezvoltând parteneriatul început cu Umbrela Studio.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, UX Design,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related