[Hai #NETLIBERARE la content video] O saptamana de lucru si doi tineri ieseni participa la Young FIBRA

[Hai #NETLIBERARE la content video] O saptamana de lucru si doi tineri ieseni participa la Young FIBRA

El este Creative Partner in cadrul agentiei Subsign, iar ea este digital strategist. Tot acolo. In timpul liber sunt vloggeri, oferind cate-o felie de daily content pe contul Pizza Promise. Vorbim despre Bogdan Apetrii si Georgiana Bobu, care, intr-o saptamana, au reusit sa ajunga la o idee buna de pus intr-un video si de inscris in competitia Young FIBRA

Un whiteboard a luat in primire, asadar, toate directiile de comunicare Telekom si a celorlalte branduri din categorie, plus brieful competitiei, delimitat si studiat, apoi directiile creative, care au fost mai multe. Dar s-au oprit la una: importanta educationala pe care si-a insusit-o internetul de-a lungul anilor. De acolo, a iesit un video dinamic, in care ne este prezentata perspectiva celor doi in ceea ce priveste "adevarata libertate" pe net.

Tu cum te-ai gandit sa abordezi brieful Telekom? Sa stii ca te mai asteptam doar weekendul asta. Adica pe 15 octombrie la 23.59 se da stingerea brainstormingurilor. Ne aprindem din nou pe 16 noiembrie cand se anunta shortlistul si apoi pe 17 cand castigatorii premiilor in valoare de 3.000 de euro vor fi anuntati in cadrul Galei Premiilor FIBRA.

 

Despre Bogdan si Georgiana

Suntem Bogdan Apetrii (Bebe) si Georgiana Bobu (Jojo) din Iasi. Lucram impreuna in cadrul agentiei de comunicare Subsign, iar in timpul liber facem vlogging sau diferite video-uri pentru Pizza Promise. Subscribe, Share si Like, multumim! :)).

Jojo a absolvit FEAA Iasi, la specializarea Marketing, si acum a inceput un master in acelasi domeniu. Eu am facut Facultatea de Constructii Civile si am rezistat si un semestru la FEAA. Pasiunea noastra pentru industriile creative ne motiveaza in toate proiectele si initiativele la
care luam parte.

La nivel profesional, ne dorim sa fim recunoscuti alaturi de Subsign ca si una din agentiile de top din lume. Pe plan personal vrem sa ajungem in Australia si sa continuam sa realizam filme pentru Pizza Promise. 

 

Decizia de a se inscrie

Urmarind IQads am vazut articolul care prezenta detaliile concursului si am decis ca am putea avea o idee care ar merita implementata. Primul pas a fost sa realizam un research a ce s-a facut atat sub umbrela brandului Telekom, cat si pe plan national de la competitori. Restul a inceput de la un whiteboard. 

Pornind de la conceptul in sine de libertate si ce inseamna acesta pentru targetul din brief (15-20 de ani), am identificat faptul ca libertatea vine din informatie si puterea de decizie. Luand in considerare structura si imaginea sistemului scolar (nu doar Romanesc) am ajuns la concluzia ca ar trebui punctata si importanta educationala pe care internetul o are.

Promovand tineri care au invatat lucruri accesand informatiile din online, putem arata ca obstacole precum nivelul de trai, locul unde traim sau scolile la care avem acces pot fi depasite. Exemplu: Jack Andraka a gasit o forma mai eficienta de a depista cancerul, accesand informatii si cercatari online.

Pe scurt, astfel am ajuns la conceptul de #netliberare prin educare, dupa aproximativ o saptamana.

 

Asteptari de la competitia Young FIBRA

Sa castigam, doah! Acum intr-un ton mai serios, castigarea unui loc pe podium ne-ar confirma faptul ca ideile si procesul nostru creativ este unul bun si poate ar porni o discutie sa contribuim direct la implementarea campaniei.

 

Catre juriu

Oamenii nu vor sa comunice cu branduri, ei vor sa comunice cu alti oameni, iar Telekom are ocazia sa formeze o comunitate de tineri care vor sa impartaseasca idei si sa invete impreuna. Dupa mai bine de 20 de ani de acces la internet, ar fi timpul sa o privim ca o adevarata unealta de comunicare si nu doar ca entertainment.

Asta este ocazia sa punem punctul pe i, pentru un topic care se tot discuta, dar nu este abordat direct si cu voce tare. Prin tot ceea ce facem zilnic ne dorim sa avem un impact, iar acesta sa conteze. Legat de acest concurs, cel mai important ar fi sa castige ideea campaniei (noi fiind pe plan secundar din punctul nostru de vedere). Multumim & fingers crossed!

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related