[Premiile FIBRA #1] Mihai Fetcu (Geometry Global): Data viitoare locatia o sa fie mai epica, pointer-ul o sa functioneze mai bine

[Premiile FIBRA #1] Mihai Fetcu (Geometry Global): Data viitoare locatia o sa fie mai epica, pointer-ul o sa functioneze mai bine

Luni de pregatire, o campanie de teasing, un Presedinte de la Droga5 si alti 7 jurati internationali minunati care au jurizat 724 de case-uri romanesti. Doamnelor si domnilor, au fost si Premiile FIBRA cu gantere in rol de premii pentru castigatori si karaoke spontan la after party. 
C
a sa exploram impreuna cele intamplate, cu bune si cu rele, am cerut feedback de la cativa dintre creativii de top ai industriei. Ca sa nu discutam asa, in gol, ci frumos, argumentat, cu notite pentru FIBRA #2.

Mihai Fetcu (Creative Director, Geometry Global):

 

FIBRA era asteptat de toata industria, trebuia sa se intample. Aveam nevoie de el. Romania, o tara care a facut valuri pe la festivalurile de afara, avea nevoie urgent de ceva local.

E foarte cool cand ne intoarcem de la Cannes cu medalii, dar mai corect si mai sanatos pentru industrie este sa ne masuram "muschii" si acasa. Pentru ca nu toti isi permit sa inscrie pe afara, sau pentru ca nu toti au luxul unor bugete "internationale". Insa multi au idei si strategii capabile sa reinventeze un business, sau sa il diferentieze local. 

Si dovada sta in numarul de campanii inscrise la FIBRA. Cred ca doar 10% din ele au vazut - sa zicem - maxim un Golden Drum pana acum. Si atat. 

Felicitari agentiilor care au "rupt" prima editie a festivalului in doua. Well done! Bravo pentru campanii, si mai ales bravo pentru constanta! Dar cel mai tare mi se pare ca pe aceeasi scena au urcat si agentii mici, cu 2 lucrari inscrise. Sunt convins ca la anul vor avea minim 5.

 

Ce a fost bine

Pai e important sa comentam FIBRA din perspectiva faptului ca e la prima lui editie.

Au fost multe lucruri bune, de la campania de promovare (felicitari GMP) pana la juriu. A mai fost bine faptul ca FIBRA are credibilitatea unui festival impartial, avand in vedere background-ul lui.

 

Mai putin bine

Nu cred ca a fost rau nimic pentru prima editie, cred ca au fost doar mici stangacii. Dar e si normal. Data viitoare locatia o sa fie mai epica, pointer-ul o sa functioneze mai bine.

Bravo FIBRA, well done!

 

----------------------------------------------------------------

Esti creativ? Ai participat la Premiile FIBRA #1?
Spune-ne parerea ta despre Premiile FIBRA #1, urmarind puncte precum:
>> Cum vezi contextul in care au demarat "Premiile FIBRA"?
>> Ce a fost bine la editia #1?
>> Ce nu a fost bine la editia #1?
>> Cum crezi ca se poate face mai bine #2? 
Trimite-ne opinia ta pe story[at]IQads.ro



GMP Advertising

GMP Advertising este cea mai premiată agenție independentă din România pentru eficiență și creativitate în festivaluri de comunicare. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee de... vezi detalii »

GEOMETRY GLOBAL

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related