[Milka de Craciun] Alex Grigoras si prima ilustratie de ambalaj pentru un brand de ciocolata

[Milka de Craciun] Alex Grigoras si prima ilustratie de ambalaj pentru un brand de ciocolata

Art Director de agentie intre 10.00 si 18.00 si ilustrator pe site-ul personal in restul timpului. Asa il descriem pe scurt pe Alex Grigoras, unul dintre participantii competitiei Milka "Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta". 

Calea catre platforma de inscrieri i-a fost aratata de un prieten. A lecturat brieful cu spor, caci totul a fost suficient de clar inca de la inceput, iar elementele "craciunistice" deja incepeau sa se contureze si sa se adune. In cele din urma, am primit lucrarea, asa ca iata-ne aici. 

Si tie s-ar putea sa-ti aterizam in inbox cu niste intrebari daca nu vrei sa-ti tii skillurile de designer doar pentru tine. Si, bineinteles, daca vrei sa ti le etalezi in competitia Milka pana pe 26 noiembrie. La final, s-ar putea sa te alegi nu doar cu un interviu, ci si cu premii in valoare de 2.000 de euro si multa ciocolata. Apuca-te de citit brieful si arata-ne propunerea ta (sau propunerile tale) de ambalaj pentru cadoul Milka.

 

Despre Alex

Sunt Art director la L2 Agency si freelance illustrator pe alexgrigoras.com. In fiecare zi fac ceea ce imi place si de aceea pot spune ca "ma joc"; sunt foarte fericit ca pot crea lucruri minunate alaturi de oameni minunati. Multumesc Ioanei Ceapa de la L2 pentru intreaga sustinere si pentru libertatea pe care o am in creatie.

 

Decizia de a inscrie

Am primit anuntul concursului pe Facebook de la un prieten si mi-a atras atentia tema - sa creezi o ilustratie de wrap cover pentru Milka. Mai facusem ilustratie pentru wrap-uri, dar nu pentru ciocolata.

 

Abordarea briefului

A fost destul de simplu, brieful mi-a spus tot: sarbatori de iarna, veselie, cadouri si ciocolata buna. Am folosit elemente "craciunistice": clopotel, glob, cadou si ciocolata, dar am ales sa le dau viata. De sarbatori este vorba de voie buna, nu?

 

Catre public si juriu

Lucrarea mea aduce in prim plan bucuria de sarbatori: bucuria de a primi un cadou, bucuria de a spune colinde cu un clopotel in mana si bucuria de a manca o ciocolata impreuna cu cei dragi, chiar daca treci peste masa principala :D

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related