Cu ce sa ma imbrac azi? Ia sa incerc o soseta-tricou

Cu ce sa ma imbrac azi? Ia sa incerc o soseta-tricou

[UPDATE]  Una dintre imaginile campaniei a fost eliminata la solicitarea Soseta 3; ei ne-au precizat ca, desi impartasesc principiul sustenabilitatii in productia fashion, nu doresc ca brandul lor sa fie asociat cu o campanie a unui brand de tip fast-fashion.


Textul original:

Moda nu inseamna doar trenduri si nuante de roz. Ci si incercarea de a fi mai bun. Numaram, de ceva vreme, mai multe initiative de reciclare si moda responsabila. Cum ar fi hainele astea de mancare, colectarea celor folosite, imbracaminte cu fapte bune sau ce a facut Diesel zilele trecute. De la Liana Popa aflam de o alta astfel de initiativa: prima colectie de moda sustenabila, #WearTheChange, de la C&A. I-a placut atat de mult ideea, incat a facut singura cateva postere pentru campanie.

Si pentru ca aceasta initiativa mi-a placut teribil, am realizat, impreuna cu al meu partener de echipa, cateva postere pentru aceasta campanie. Asa cum am fi facut-o daca ne-ar fi venit brief-ul intr-o agentie de publicitate unde obisnuiam amandoi sa lucram inainte de a alege sa o facem pentru noi. Diferenta a fost ca acum ne-am ales noi tema, iar agentia era acasa, scrie Liana.

Ce poate face un tricou?, se mai intreaba Liana. Si raspunde tot ea: ”Multe. Poate tu cumperi unul cu dungi. Si sora ta unul roz. Poate cineva alege o vesta din material reciclat. Iar altcineva decide ca de acum incolo sa poarte doar blugi facuti responsabil. Schimbarea poate fi adusa si de un tricou. Daca fiecare dintre noi purtam unul”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related