[AV, Cesar!] Liviu Isop (Graffiti BBDO): Local, o productie poate fi considerată mare când pornește de la 100.000 de euro

[AV, Cesar!] Liviu Isop (Graffiti BBDO): Local, o productie poate fi considerată mare când pornește de la 100.000 de euro

Cum facem ca iarna sa avem campuri verzi si fluturi zburdalnici? E o intrebare pe care si-o pun multi oameni pe frigul asta (mai ales parintii incurcati de inchiderea scolilor), dar oamenii de productie din agentii si-o pun incontinuu. In general, insomniile despre care vorbeste Liviu Isop (AV Manager, Graffiti BBDO) de aici pleaca: cum multumim clientii care nu inteleg unele chestii?

Inca e greu de inteles ca nu putem pacali anumite cerinte si nu putem comprima niste etape. Dar, suntem nevoiti ne mai abatem de la aceste rigori, iar prin ochiul unui specialist, se vede acest rabat in calitatea productiei. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related