De la dicționar la necrolog, trecând prin scuze și credit întârziat

De la dicționar la necrolog, trecând prin scuze și credit întârziat

O ultimă rundă cu ce au mai făcut companiile și brandurile de Ziua Internațională a Femeii pe alte meleaguri. Firul principal care le leagă sunt câteva nu-uri istorice. Pe principiul niciodată nu e prea târziu, dăm credit, citim necrologuri, ne uităm în dicționar, luăm scuzele înapoi.

New York Times continuă campania The Truth is Hard, cu necrologuri pe care nu le-au publicat la timpul potrivit:

Prin Credit Her, Facebook salută femei-pionieri care nu au primit credit pentru inițiativele lor, precum Billie Jean King, Dr. Chien-Shiung Wu, Big Mama Thornton, Patrisse Cullors sau Grace Hopper:

Freeform scoate scuzele din replicile femeilor:

 Cei de la BBDO New York s-au uitat în dicțționar și s-au îngrozit:

Hiscox dedică o pagină femeilor în The New York Times și le oferă un desen poetic cu care să spargă geamul:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related