De la dicționar la necrolog, trecând prin scuze și credit întârziat

De la dicționar la necrolog, trecând prin scuze și credit întârziat

O ultima runda cu ce au mai facut companiile si brandurile de Ziua Internationala a Femeii pe alte meleaguri. Firul principal care le leaga sunt cateva nu-uri istorice. Pe principiul niciodata nu e prea tarziu, dam credit, citim necrologuri, ne uitam in dictionar, luam scuzele inapoi.

New York Times continua campania The Truth is Hard, cu necrologuri pe care nu le-au publicat la timpul potrivit:

Prin Credit Her, Facebook saluta femei-pionieri care nu au primit credit pentru initiativele lor, precum Billie Jean King, Dr. Chien-Shiung Wu, Big Mama Thornton, Patrisse Cullors sau Grace Hopper:

 

Freeform scoate scuzele din replicile femeilor:

 Cei de la BBDO New York s-au uitat in dicttionar si s-au ingrozit:

Hiscox dedica o pagina femeilor in The New York Times si le ofera un desen poetic cu care sa sparga geamul:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related