Wave Division lansează tehnologia de detecție facială a consumatorilor din magazine care analizează relaționarea consumatorilor cu brandurile

Wave Division lansează tehnologia de detecție facială a consumatorilor din magazine care analizează relaționarea consumatorilor cu brandurile

În data de 7 martie 2018, Wave Division a lansat un nou serviciu, care analizează comportamentul cumpărătorului când acesta se află în fața unui raft sau a unui mesaj publicitar. Prezentarea serviciului a avut loc în timpul celei de a VII-a ediții a Trade Marketing Congress, organizat de Revista Piața, și a reprezentat o oportunitate pentru Wave Division pentru a demonstra cum astfel de analize pot furniza companiilor din domeniul FMCG o înțelegere mult mai profundă a modului în care consumatorii interacționează cu brandurile în magazine, supermarketuri etc.

Wave Division și Dialogica au testat, în parteneriat cu Farmec, cel mai mare producător de cosmetice din România, serviciul de detecție facială, numit Shopper Reality Mining. În timpul evenimentului, o cameră video miniaturală și discretă a fost plasată pe displayul unui produs, dezvoltat și implementat de Wave Division, pentru a analiza comportamentul și interacțiunea consumatorilor cu produsele Farmec.

Acest lucru a permis echipei să calculeze valorile profilelor demografice ale fiecărui consumator (participant la eveniment) în parte, precum și traficul din locație și relevanța mesajului afișat. Relevanța mesajului este un indice care definește capacitatea displayului de a atrage și de a menține trează atenția cumpărătorului (indicele atenție). Nu sunt înregistrate imagini ale cumpărătorului, astfel asigurându-se o deplină confidențialitate asupra datelor personale.

 

De ce Shopper Reality Mining?

Uitându-ne an de an la bugetele BTL, ne-am dat seama că mulți clienți sunt îngrijorați de randamentul investițiilor și de rezultatele acestor bugete. Fără existența unor date adunate în magazine, nicio companie nu este capabilă să ia măsuri concrete pentru a îmbunătăți implicarea cumpărătorului sau pentru a crește randamentul investițiilor în activitățile din magazine.

"Cu ajutorul tehnologiei noastre, brandurile vor putea acum să primească răspunsuri la toate întrebările lor privind eficiența investițiilor în publicitatea BTL. Folosind datele rezultate din vânzări, știi efectul, dar nu știi cauza. Deci, este ca și cum ai citi un roman polițist care are pagini goale, iar pe ultima pagină este scris numele ucigașului. Pierzi toată acțiunea, tot conflictul. Cu ajutorul datelor oferite de sistemul nostru, poți citi toată cartea, înțelegând totodată și acțiunea ei. Brandurile vor putea să înțeleagă ce anume determină consumatorul să cumpere și dacă un afiș POSM are impact asupra unui anumit brand într-o locație anume, în cadrul unui magazin anume", a declarat Al Kamara (Director Executiv Wave Division).

 

Creată în 1996 de către Matteo Testori, Director Executiv, Dialogica este prima companie din lume care utilizează analiza video în magazine. Dialogica are o experiență de 22 de ani în studierea comportamentului cumpărătorilor și al consumatorilor. Compania a măsurat și a analizat peste 1.1 milioane de oameni în gări și aeroporturi și peste 13 milioane de cumpărători în supermarketuri și magazine de proximitate, din țări precum Italia, Germania, Austria. Platforma Dianalytics asistată de programul Rulex, bazat pe inteligență artificială, este singura platformă (suținută de un program) care studiază comportamentul cumpărătorului și preferințele de cumpărare în timp real.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related