[Vizite în inbox] Mircea Meșter (Automarket): În noua versiune a newsletterului am adăugat opinii, teste, reportaje și alte materiale valoroase create de publicații auto

[Vizite în inbox] Mircea Meșter (Automarket): În noua versiune a newsletterului am adăugat opinii, teste, reportaje și alte materiale valoroase create de publicații auto

Vine un moment in viata oricarui consumator de continut scris cand trebuie sa isi faca o curatenie generala in inbox. Asta am facut si eu luna trecuta; si, in timp ce dereticam cu simt de raspundere pe-acolo, m-a lovit: ce-ar fi sa aflu mai multe despre newsletterele pe care chiar le citesc? La restul m-am dezabonat civilizat, iar la ”ale mele” am trimis un mail: ”va citesc, facem un interviu?”. Si asa s-a nascut seria editoriala ”Vizite in inbox”. 

Incepem cu baietii de la Automarket, prima publicatie auto online din Romania. Au conceput primul newsletter in urma cu mai bine de un deceniu, doar ca recent i-au facut un upgrade misto. Mircea Mester, redactorul-sef al publicatiei, spune ca frecventa trimiterii a ramas zilnica, insa ora s-a schimbat, la capatul unei sesiuni de trial-and-error de unde a rezultat ca seara e cel mai ok. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related