Fish'n Bricks și Interstar CHIM lansează campania pentru noul Peak Putere de Acțiune

Fish'n Bricks și Interstar CHIM lansează campania pentru noul Peak Putere de Acțiune

Interstar Chim, unul dintre jucătorii importanți de pe piața de curățare și îngrijire a casei, împreună cu agenția de creație Fish'n Bricks, au lansat recent spotul de promovare pentru Peak Putere de Acțiune. Campania urmărește, pe lângă comunicarea noilor produse, să facă un prim pas în eliberarea categoriei de tabuuri.

"Ne-am dorit sa fim diferiți, cred că de aici a pornit totul. Brief-ul către agenție a avut două cerințe importante: anunțarea lansării unor produse noi în portofoliul Peak și evitarea tuturor clișeelor din categoria produselor de îngrijire a toaletei: femei 'disperate', toalete foarte murdare, produse 'minune', personaje din desene animate, flori care ies din toaletă, etc. Prin contrast, Peak spune cu onestitate 'Stop murdariei!'. Tone of voice-ul spotului este deopotrivă hotărât și increzator, cald si familiar, sugerând astfel personalitatea brandului Peak". Daniela Plăcintaru (Strategic Marketing Manager – INTERSTAR CHIM S.A.)

 

De ce se tem campaniile pentru produse de curățat toaleta?

Aceasta e întrebarea de la care am pornit. Concluzia: campaniile tv suferă în primul rând de misofobie. În ciuda formulelor avansate de curățare și a ploilor cu petale, obsesia că, pe undeva, prin meandrele vasului de toaletă, se mai ascunde murdărie este cronică.

Categoria se teme de viața reală, mai ceva decât se teme murdăria de produsul care ar trebui să o elimine. Vedem multă spumă, monstruleți 3D care fug, flori ce răsar din capacul de toaletă, iar, în momentul culminant, când se trage apa, constatăm că produsul curăță o toaletă deja impecabilă. Dincolo de toate acestea, ai putea jura că în baie nu se mai întâmplă absolut nimic.

 

Spotul Peak Putere de Acțiune, un aer proaspăt în categorie

În noua campanie Peak, am recuperat lucrurile pe care categoria le evită în comunicare, renunțând la abordarea prudentă. Produsul nostru nu elimină doar murdăria, ci și obsesiile legate de aceasta, lăsând loc unei relaxări care are mai multă legătură cu viața reală.

"Toaleta este printre puținele locuri unde poți fi tu însuți, perfect relaxat. De la statul pe net, până la ațipit, aici totul e posibil. Despre această promisiune, mijlocită de produs, este vorba în campania Peak Putere de Acțiune. Spotul spune lucrurilor pe nume, fără false pudori și fără a merge în extreme. Am numit conceptul acesta toilet truth." Ștefan Grigoriu (cw - Fish'n Bricks)

 

Fish'n Bricks este o agenție independentă de creație și de producție creativă. Știm că orice idee are o singură viață și dezvoltăm fiecare campanie pornind de la zero. Fie că e vorba despre campanii ATL, BTL sau digital, pentru branduri FMCG, beverages, healthcare, IT&C sau pentru instituții culturale.

 

Echipele participante

FISHNBRICKS
Claudiu Benciu - CD
Stefan Grigoriu - copywriter

INTERSTAR CHIM S.A.
Elena Sarri Varnava - Group Executive Director of Marketing and R&D
Zacharoula Varnava - Marketing Strategy & Coordination Manager (Eureka Group)
Daniela Placintaru - Strategic Marketing Manager (Interstar Chim, Romania)
Jasmina Paunescu - Brand Manager
Corina Tanase - Group Category Manager

Casa de producție
SEMIO - Film and Broadcasting Services, Cipru

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related