Te iubesc, dar semeni din ce in ce mai mult cu maica-ta

Te iubesc, dar semeni din ce in ce mai mult cu maica-ta

"Semeni din ce in ce mai mult cu maica-ta" versus "Cat de bine ai inceput sa semeni cu taica-tu". #mrrrr Nicio cearta conjugala nu ar trebui sa arate asa. Mai bine ne injuram de mama decat sa o folosim ca termen de comparatie. Progressive, una dintre cele mai mari companii de asigurari din Statele Unite, si-a pus creativii la treaba, iar ce a iesit este spotul de mai jos. 

Jumatate boring, jumatate funny, jumatate alb, jumatate negru. Jumatate trist, jumatate desteptator! Cu tagline-ul foarte inspirat "Progressive nu te poate proteja de transformarea in proprii parinti. Dar putem sa-ti protejam casa si masina".

Avem de-a face cu inca o dovada ca niciun spot publicitar in care este pus un maldar de balegar nu poate da gres.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related