Land of Web despre aplicațiile de realitate augmentată. Ce poți proiecta pe eticheta unei sticle de răcoritoare

Land of Web despre aplicațiile de realitate augmentată. Ce poți proiecta pe eticheta unei sticle de răcoritoare

Așa cum am stabilit deja și în articolele precedente, realitatea augumentată poate să ridice standardele modului de comunicare de brand. Este, de multe ori, strategia top-notch la care brandurile apelează pentru a-și consolida poziția. Din fericire, implementările digitale au devenit mai accesibile și pentru brandurile cu cifre de afaceri mai mici. Și poate și mai timpuriu incluse în strategia de marketing.

 

Realitate augmentată – Blippar sau QR code?

Blippar este o aplicație de image recognition care poate aduce materiale sau produse la viață prin scanarea unui trigger cu telefonul. Aplicația Blippar devine unica lentilă prin care, de pe ziare, etichete, reviste, logo-uri sau efectiv produse cu brand sub orice formă, se activează instant experiențe digitale complexe. Trigger-ul poate fi plasat pe orice material care să permită scanarea acestuia. Experiențele digitale prin AR pot fi nenumărate, de la accesarea unei platforme, vizualizare videoclipuri sau imagini suprapuse realității înconjurătoare.

Teodor Loghin, CTO Land of Web:

Modul în care markerii sunt identificați și contentul este livrat este unul complet diferit față de codul QR. Blippar recunoaște o întreagă imagine, nu doar un cadran alb-negru. De obicei, codurile QR funcționează ca un link către o pagină web, în timp ce Blippar poate declanșa o întreagă paletă de acțiuni menționate mai sus care pot apărea direct pe ecran și oferă mai multă flexibilitate în decursul experienței digitale.

 

Bombay Sapphire sau cocktail-urile de pe etichetă

O splendoare de culoare – asta oferă Bombay Sapphire la scanarea etichetei atașate sticlei de gin. Odată scanată eticheta sticlei, o întreagă lume virtuală este activată, atât vizual, cât și auditiv. Pentru această campanie, brandul a inițiat parteneriatul cu Shazam pentru a crea o experiență AR deosebită, cu eticheta sticlei ca punct de activare.

 

Atunci când este scanată, eticheta deschide o lume a animațiilor, o feerie a naturii, esența nevăzută a cocktail-urilor care pot rezulta din mixul de arome. Userii pot avea acces prin AR și la rețetele de preparare a cocktail-urilor.

 

Recomandare tehnică

Fiecare aplicație de augmented reality folosește funcționalitatea de tracking marker care se ghidează după formă și culori pentru a recunoaște obiectele.

George Ariton – Technical Lead Land of Web:

Din momentul detecției, punctele de referință sunt plasate pe obiect. Se creează algoritmul de recunoaștere și se poate suprapune astfel, via camera video, orice conținut – imagine sau text – obiectelor scanate. Pe etichetă a fost plasat trigger-ul care declanșează AR-ul. De menționat este că trigger-ul, pentru Blippar, poate fi orice permite interpretarea. Prin QR code însă, implementarea ar fi cea mai facilă.

 

Unde am mai putea aplica o astfel de tehnologie? În cazul producătorilor de răcoritoare, de exemplu. O călătorie în lumea ingredientelor pe care nu le vedem și de care nu suntem conștienți atunci când consumăm produsul. Pe eticheta oricărei sticle de răcoritoare poate fi plasat orice element dorit – prezentarea unui microsite pentru campania x sau y, rețeta în format video pentru un cocktail sau prăjitură, folosind în compoziție băutura respectivă.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related