Mindscape Studio a realizat designul de scenă pentru Brand Minds 2018

Mindscape Studio a realizat designul de scenă pentru Brand Minds 2018

Mindscape Studio, studio multimedia şi de tehnologii creative, a realizat stage design-ul pentru Brand Minds 2018, summitul anului pentru afaceri central și est europene. Pe langă designul de scenă, Mindscape a realizat conţinutul video, video mapping-ul şi coordonarea implementarii tehnice a celor de mai sus. 

 

Evenimentul a avut loc în București la Sala Palatului pe data de 11 mai 2018. Numeroși participanți au venit să se inspire din discursurile ținute pe scenă de speakerii anunțați cu ocazia evenimentului printre care Seth Godin, Robin Sharma, Helen Fisher, Daniel Goleman și primul cetățean din lume cu inteligență artificială, robotul Sophia.

Brieful presupunea realizarea unui design de scenă impresionant, unitar și iconic care să reflecte amploarea evenimentului. Provocarea creativă a constat în faptul că trebuia ținut cont că suprafața de proiecție trebuia să se preteze atât pentru conținut video panoramic, cât și pentru prezentările speakerilor, momentele speciale realizate de invitați, inserțiile video ale sponsorilor, precum și pentru conținutul video live din timpul evenimentului.

 

„Am dorit să creăm un reper în conferințele din zona Europa Centrală și de Est. Când am vorbit cu Mindscape au înțeles exact ce trebuie să transmitem. În doar două săptămâni au venit cu propunerea de scenă, iar rezultatul a fost copleșitor de bun. Totul arată unitar, grandios și profesionist. Știm clar cu cine vom realiza toate evenimente de acum înainte.”, a spus Avi Cicirean (Brand Minds).

  

Locul ales pentru eveniment, Sala Palatului, a fost cealaltă provocare pe care trebuia să o rezolve soluția creativă a scenei întrucât locația nu este cea mai ofertantă sau modernă alegere din punct de vedere arhitectural și logistic.

Pentru a da un suflu nou atmosferei gri a Sălii Palatului, Mindscape Studio a căutat o soluție care să acopere toată suprafața scenei și, în același timp, să păstreze un design cât mai simplu.

”Inspirația formelor vine din combinarea unei zone organice celulare cu elemente de network. Design-ul a fost generat prin mai multe iterații ale scenei, folosindu-se o modalitate procedurală dezvoltată special pentru a ajunge la iterația optimă pentru dimensiunile sălii și a celor trei ecrane, acestea legându-se într-un layout panoramic unic.”, a spus Andrei Drîmbă (Art Director la Mindscape Studio).

 

Conținutul video a fost dezvoltat special pentru a fi reprezentativ pentru scena Brand Minds. Suplimentar design-ului de scenă, s-au realizat multiple animații: intro de deschidere al evenimentului care a fost susținut de un VO puternic, bumpere pentru speakeri, animații personalizate pentru momentele speciale și altele.

 

Pe durata implementării proiectului, Mindscape Studio a colaborat cu o echipă dedicată din partea organizatorilor, coordonată de Avi (Flaviu) Cicirean, General Manager și Creative Director al Brand Minds, care au lucrat în tandem pentru a implementa un eveniment de amploarea summitului Brand Minds de anul acesta.

 

Brand: Brand Minds

Organizator: Brand Emotion

Creative Director: Avi (Flaviu) Cicirean, Brand Minds

Creative Director: Dorel Naste, Mindscape Studio

Art Director: Andrei Drîmbă, Mindscape Studio

Technical Manager: Lucian Francu, At Last

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related