[Noii publicitari] Simona Oprea (Rusu+Borțun): E ca Willy Wonka’s Chocolate Factory. Ești vrăjit de creativitate și culoare, dar nu mereu ajungi să faci ce-ți place

[Noii publicitari] Simona Oprea (Rusu+Borțun): E ca Willy Wonka’s Chocolate Factory. Ești vrăjit de creativitate și culoare, dar nu mereu ajungi să faci ce-ți place

Simona Oprea e născută în '95, dar nu o să-i purtăm pică pentru atâta lucru. Mai ales că spune că de mică și-a dorit să fie pensionară cu normă întreagă, deci avem ceva în comun. La Rusu+Borțun, unde joacă rolul de Cyber Grower în echipă, a lucrat ca prim proiect pentru ING. Nume de cod, ING Tech.

Mi-a plăcut și ideea în sine a proiectului, și clientul și mai ales că am lucrat cu oamenii din agenție. Am vorbit într-o zi cu 30 de oameni de la 30 de birouri de arhitectură din țară.

Un job în industria asta trebuie să ofere trei componente esențiale, spune ea: compasiune, performanță și oportunități. Cu restul vii tu. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related