O colecție nouă de emoji dedicată publicitarilor

O colecție nouă de emoji dedicată publicitarilor

Încet, încet, oamenii se întorc la limbajul universal și își fac propriul Turn Babel. Fără diacritice și umalauturi, sintaxă, ortografie și reguli în urma cărora cineva să arate cu degetul locație, căpșuni și decât. Fețe triste sau vesele, un caca care atrage muște, o inimă sau pur și simplu un gif cu unicorni. E suficient și clar și fără bătăi exagerate de cap sau interpretări de nuanțe care nu duc decât la suferință și gândire.

Ieri a fost Ziua Internațională a acestui limbaj universal care, ca toate celelalte, evoluează, se transformă și capată din ce în ce mai multe straturi de semnificație. Slack, platforma cu 2823 de emoticoane, a sărbătorit în concordanță.

Firstborn a creat cu această ocazie "SlackTalk emoji pack," o colecție cu 22 de emoji noi dedicate jargonului din publicitate. Există simboluri special gândite pentru emoțiile și suferințele creativilor. De la mi-a omorât ideea la Hovering Art Director, brainstorm sau lucrez peste program. Le puteți găsi pe toate aici:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related