[Businessul de regie] Raluca Mateiu (InternetCorp): A crescut atentia pe rezultate. Vedem o analiza din ce in ce mai exacta a campaniilor

[Businessul de regie] Raluca Mateiu (InternetCorp): A crescut atentia pe rezultate. Vedem o analiza din ce in ce mai exacta a campaniilor

Cele mai consistente - si cautate - nise de publishing local raman cele de Business si Lifestyle feminin, cele mai populare formate de ad-uri in perioada recenta au fost siteskin desktop si interscroller mobile, iar ca trend general, Raluca Mateiu (CEO, InternetCorp) remarca inclinatia tot mai pronuntata inspre targetari exacte, minimizare a pierderilor si, deci, eficientizarea bugetelor de online ads.

Dintre noii publisheri aflati in portofoliul regiei de vanzari - de unde reiese cea mai mare parte a veniturilor companiei - Raluca a amintit de Recorder.ro, Breslo.ro, Ziare.com, Business24.ro si continuarea parteneriatului cu Andreea Raicu.ro, site relansat in luna iulie dupa doua luni de pauza. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related