Unii sparg gașca, noi facem una nouă: de ronțăială

Unii sparg gașca, noi facem una nouă: de ronțăială

Știm că cele mai bune lucruri se întâmplă în gașcă: prieteniile, glumele, distracțiile și, de ce nu, chiar și lecțiile. 

De aceea, ACTIV AD și Intersnack revin în forță pentru noul an școlar cu un nou concept de gașcă ce se va materializa într-o promoție în marile lanțuri de hiper si supermarketuri din țară, dar și în magazinele de tip traditional trade. 

Cei ce vor să intre în gașca de ronțăială trebuie doar să cumpere orice produs Chio, Gold Fischli sau Pom-Bär și pot câștiga super-premii precum imprimante 3D, tablete, laptopuri sau ochelari VR. 

Și uite așa, ACTIV AD și Intersnack dau start la ronțaială chiar la început de școală.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ACTIV AD

Who we are We are a creative and independent advertising agency that started 21 years ago with one thought in mind: that of succeeding in advertising. Some might have found it little, but this thought of ours to... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related