De Sărbători, ACTIV AD și INTERSNACK ronțăie în familie

De Sărbători, ACTIV AD și INTERSNACK ronțăie în familie

ACTIV AD și INTERSNACK dezvoltă de multă vreme împreună diverse proiecte și campanii de comunicare, iar acum sărbătoresc a treia promoție festivă de Crăciun.

Sub sloganul "De Crăciun, ronțăi ce-i mai bun!", agenția s-a asigurat că îndeplinește toate dorințele Clientului de Sărbători: atractivitate și vizibilitate pentru produsele sărate de ronțăit, într-un sezon când oamenii tind să ofere mai mult dulciuri.

Astfel, ACTIV AD s-a pus pe treabă și a realizat o campanie promoțională multibrand cu premii pe loc în fiecare magazin din principalele Internațional Key Accounts.

Achiziționând orice produs Chio, Nutline, PomBar sau Gold Fischli, cumpărătorul poate câștiga o excursie all inclusive și chiar sania expusă în fiecare magazin în parte.

"Ne-am dorit o promoție ca un cadou de Crăciun: să te bucuri pe loc de premii! Plus, am dorit să le reamintim consumatorilor că și produsele sărate se află pe orice masă de Sărbători. După lunga colaborare cu ACTIV AD, ne bucurăm că ei înțeleg ce urmărim în fiecare proiect, ne surprind plăcut și sunt partenerii în care avem încredere că vor livra ce este mai bun." Rastislav Spavelko (Customer Marketing Director, Intersnack România).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ACTIV AD

Who we are We are a creative and independent advertising agency that started 21 years ago with one thought in mind: that of succeeding in advertising. Some might have found it little, but this thought of ours to... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related