[Publicitatea în aer] Cătălin Ivan (Digi FM): Consumul de radio continuă să fie o surpriză plăcută, iar agențiile știu asta

[Publicitatea în aer] Cătălin Ivan (Digi FM): Consumul de radio continuă să fie o surpriză plăcută, iar agențiile știu asta

Daca tot am adaugat atatea file demersului nostru de a afla cum mai stam cu radioul prin agentiile de publicitate (of, nu prea bine!), hai sa continuam. Ne lansam intrebarile catre statiile radio, de data asta, sperand sa gasim mai multe motive de optimism decat in agentii.

Catalin Ivan (Radio Manager, Digi FM) spune ca cea mai populara forma de continut pe radio o reprezinta acele concursuri care implica participarea pasiva a ascultatorilor.

Ele reusesc sa creeze continut si emotie mai bine decat orice alt tip de proiect.

Dar sunt si altele. Mai complexe, mai utile si suficient de lucrative incat sa fie repetate. Unul din cele mai de succes proiecte din 2018 ale Digi FM a fost Mixul de Sanatate, prezentat de Vlad Mixich si sustinut de catre Woerwag Pharma.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Sectiune



Related