[Publicitatea în aer] Cătălin Ivan (Digi FM): Consumul de radio continuă să fie o surpriză plăcută, iar agențiile știu asta

[Publicitatea în aer] Cătălin Ivan (Digi FM): Consumul de radio continuă să fie o surpriză plăcută, iar agențiile știu asta

Daca tot am adăugat atâtea file demersului nostru de a afla cum mai stam cu radioul prin agențiile de publicitate (of, nu prea bine!), hai să continuăm. Ne lansăm întrebările către stațiile radio, de data asta, sperând să găsim mai multe motive de optimism decât în agenții.

Cătălin Ivan (Radio Manager, Digi FM) spune că cea mai populară formă de conținut pe radio o reprezintă acele concursuri care implică participarea pasivă a ascultătorilor.

Ele reușesc sa creeze conținut și emoție mai bine decât orice alt tip de proiect.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Sectiune



Related