[Adland prin vecini] Jana Savić (McCann Belgrade): ”Puterea de cumpărare dictează visele”

[Adland prin vecini] Jana Savić (McCann Belgrade): ”Puterea de cumpărare dictează visele”

Alături de primul Leu la Cannes pentru Serbia (dintotdeauna), Jana Savić Rastovac, Creative Director McCann Belgrade, pune și cei doi ani de concediu de maternitate în rândul etapelor care i-au format cariera. Îi consideră importanți, un semnal pentru colegele ei că ”Pot s-o facă”, fără frică. De altfel, Jana este si membru 5050initiative.org, o platformă care militează pentru egalitatea de gen în industria creativă.

Jana a început în publicitate în anii 2000, având background în sociologie și fiind îndrăgostită de teatru. A rămas în industrie pentru că i s-a părut cel mai bun loc să fie și să crească, la intersecția dintre artă, media și creație.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related