[Adland prin vecini] Janez Rakušček (Luna\TBWA Slovenia): E nevoie de curaj pentru a păstra perspectiva a ceea ce e bine și rău; cel fel de opinii avem despre lume și cum am vrea s-o schimbăm

[Adland prin vecini] Janez Rakušček (Luna\TBWA Slovenia): E nevoie de curaj pentru a păstra perspectiva a ceea ce e bine și rău; cel fel de opinii avem despre lume și cum am vrea s-o schimbăm

Am putea să numim oficial ”bula” drept cuvântul anului 2018 în România. Și nu doar aici, știm asta, ne-o arată știrile în fiecare zi. Așa că venim cu o perspectivă din Slovenia: Trăitul în bulă a devenit noua realitate, spune Janez Rakušček, Executive Creative Director Luna \TBWA Slovenia. Cum ieșim de acolo? Prin curaj, crede Janez, dar nu curaj de dragul lui însuși sau al provocării gratuite. 

Janez a terminat cursuri de dramaturgie de la Academia de Teatru, Radio, Film și Televiziune din Ljiubljana, și în acea perioadă a avut un interviu la miezul nopții, într-un bar din oraș. Așa a început aventura lui în publicitate. A pornit la o agenție mică, a continuat la Studio Marketing JWT și apoi s-a întors la prima agenție, care între timp a devenit Luna\TBWA.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related