Mai intai te ignora, apoi rad de tine, apoi Nike iti aminteste ca trebuie sa visezi

Mai intai te ignora, apoi rad de tine, apoi Nike iti aminteste ca trebuie sa visezi

Cei de la Nike, impreuna cu Wieden & Kennedy-Portland, ne-au obisnuit cu spoturi profunde, care isi propun sa inspire. Exemple avem din belsug  - campania cu Colin Kaepernick care a facut furori, cea cu Serena Williams si prevenirea cancerului la san sau cele cu Federer care te fac sa vrei sa-ti dai toti banii pe rachete de tenis.

Ei bine, de data asta, oamenii s-au gandit sa incerce ceva mai usurel. Si pentru noi, dar si pentru ei. Ca una e sa lucrezi cu o duzina de VIP-uri milionare si alta e sa faci niste animatii simpatice in-house. 

Seria de spoturi poarta numele de The Dreamers si a fost produsa cu ocazia noului sezon de NBA care sta sa inceapa. Si ne aminteste ca e bine sa visezi, chiar daca, la un moment dat, poti parea destul de caraghios pentru cei din jur.

De exemplu, l-au pus intr-una dintre animatii pe Devin Booker. Pentru cei ce nu urmaresc baschetul american, Booker joaca pentru Phoenix Suns. Are doar 22 de ani si deja a inceput sa bata recorduri prin NBA.

Ben Simmons este un alt protagonist al seriei. Tot un pustan, de nationalitate americano-australiana, insa care joaca pentru Philadelphia 76ers. Iar in spot, niste pustani fac misto de el pe o plaja. Ideea e ca pot rade de tine toti - daca te tii de treaba, tu vei fi cel care vei rade la final. #inspirationale

Si Anthony Davis e luat in balon pe acelasi principiu de catre non-believers. Insa Anthony, un baiat de 115 kilograme si 208 centimetri, ajunge sa joace pentru  New Orleans Pelicans si devine unul dintre cei mai buni jucatori din Liga. Dreamers, just do it!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related