[Concluziile lui 2018] Florence Luca: Am iesit din zona de confort iar schimbarile ne-au prins bine

[Concluziile lui 2018] Florence Luca: Am iesit din zona de confort iar schimbarile ne-au prins bine

Clientii sunt mai deschisi sa incerce lucruri noi, sa accepte continut custom si sa renunte la imagini sau platforme de stock care, de multe ori, nu spun o poveste, crede Florence Luca, Managing Director Digital Friday. Mai mult ca oricand, doresc campanii care sa lase ceva in urma. Cu toate acestea, pitchurile au devenit noul abonament la sala, mai spune ea. Cu bune si rele despre 2018, clienti, target, purpose si schimbarile care au transformat industria anul acesta, in randurile de mai jos.

 

Nimic nu este intamplator. Am iesit din zona de confort iar schimbarile ne-au prins bine.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Digital Friday

Suntem o agentie creativa, care lucreaza pentru branduri multiple, locale si internationale. Credem in puterea povestilor si ne plac lucrurile facute bine. Zilele de vineri sunt cele mai asteptate, asa ca incercam... vezi detalii »

The GOOD Company

The GOOD Company este un hub de consultanta ce integreaza marketing-ul si comunicarea pentru a dezvolta un mix mereu nou de solutii pentru advertiserii alaturi de care lucram si pentru publicul pe care ei si-l doresc... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related