[Concluziile lui 2018] Delia Margarit: In agentii este o lupta continua pentru a gasi oameni care sa spuna o poveste

[Concluziile lui 2018] Delia Margarit: In agentii este o lupta continua pentru a gasi oameni care sa spuna o poveste

Content creation este cheia schimbarilor in 2018 si tot el va influenta si 2019, spune Delia Margarit, Managing Partner The Good Company. Altfel, la capitolul frustrari, in lumea clientilor, pitch-ul e la moda: Se organizeaza pitch-uri pentru absolut orice, indiferent de complexitatea proiectelor sau de ceea ce pot oferi clientii la final. Delia pune in bilantul ei masuratori, centenar, politica si putin optimism.

 

Greu. Si lung.

 

Content creation este cheia schimbarilor. Noi formate, noi tipuri de continut, noi abordari, mesaje adaptate publicului tinta. Din ce in ce mai mult, creatorii de continut au inceput sa inteleaga in ce trebuie sa investeasca timp si resurse.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

The GOOD Company

The GOOD Company este un hub de consultanta ce integreaza marketing-ul si comunicarea pentru a dezvolta un mix mereu nou de solutii pentru advertiserii alaturi de care lucram si pentru publicul pe care ei si-l doresc... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related