Kris Hoet (Happiness & FCB Global): Nu poti intelege cum functioneaza inovatia daca nu ai experimentat-o tu insuti

Kris Hoet (Happiness & FCB Global): Nu poti intelege cum functioneaza inovatia daca nu ai experimentat-o tu insuti

Kris Hoet este responsabil cu inovatia digitala atat la Happiness, cat si in cadrul FCB Global, dar in moduri diferite. In rol de co-fondator si Chief Innovation Officer la Happiness, se implica mai degraba in proiectele pentru clienti, in timp ce rolul EVP Global Head of Innovation il duce in toata lumea, pentru a raspandi in intreaga retea mindsetul si mecanismele inovatiei.

Kris si-a inceput cariera in digital, la Kinepolis Group (un mare lant belgian de cinematografe), si indreptandu-se apoi catre Microsoft. Dupa aproape 5 ani, prin 2009, a fost concediat, alaturi de alte mii de angajati. Si-a povestit situatia in social media si asa a ajuns la Duval Guillaume, ocupandu-se cu tot ce inseamna strategie digitala. In 2015, s-a mutat la FCB Global, fondand in acelasi timp Happiness (sub umbrela FCB), o agentie concentrata pe conexiunile dintre oameni si contentul care le poate imbunatati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Related